・Information

■開催期間:2022.3.17(Thu)-3.27(Sun) ※最終日は17:00まで

■レセプションパーティー:2022.3.26(Sat) 18:00-20:00 w/DJ:Sante Visioni

■入場:無料

■アーティスト:LEON GALLO(イタリア出身)



ジャーナリストとして地元イタリアの歌手にインタビューしたこと から活動は始まりました。 2008年頃はイタリアの財政難でジャーナリストになるということは無料で働くことと同じで、 運が良ければ数百ユーロを手に入れられる程度でした。

だから海外で仕事を求めることは必然でした。

まずはフランスと韓国へ行き取材し、写真を撮り始めたのは2017年のモンゴルです。 ナショナルジオグラフィックでもモンゴルは「世界で最もフォトジェニックな場所」に選出 され、私にもいい写真が撮れるのではと考えました。数ヶ月後にボロボロの反射板を購入しフォトグラファーとしての活動も始めました。

それ以来、私はいつもカメラを持って、米国、メキシコ、モロッコ、香港、マカオ、そしてトルコなど数多く旅し、世界を取材しました。

私は今でも常にカメラを持っています。東京の街を歩き、この街の目に見えているもの後ろに隠れているものを探しています。



I had my first gigs as journalist interviewing local singers, and the staff of small, dusty museums always on the verge of bankruptcy.

Of those days, I remember the hectic traffic of Rome, and the dire financial straits of a country that never fully recovered from the 2008 economic crisis.

In Italy, being a journalist means working for free in most cases, and for a few hundred euros a month when you’re lucky.nth when you’re lucky.

Seeking fortune abroad was more of a necessity than anything.

So here I was, packing up for France, and South Korea soon after. But it wasn’t until Mongolia, in 2017, that I started photographing.

The year before, the National Geo graphic elected Mongolia the “most photogenic county in the world”. So, I thought, in a place like that, even a total beginner like me could take one or two decent pictures, if I shot about 2000.

I bought a secondhand reflex so old that it literally fell into pieces a few months after.

But since then, I always had a camera with me, and the successors of that reflex followed me in every new destination I reached: the US, Mexico, Morocco, Hong Kong and Macau, and in my numerous trips to Turkey.

I have a camera in my pocket even now, when I roam the streets of Tokyo in search of the odd this city hides behinds its surface.

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